2009年7月18日 星期六

六月上旬

爸爸上午從"悲精"回來,他想好帶我出去行下,但係天氣實在太熱,所以差不多到太陽落山時份先出去,可惜,非如我想,都係焗到屎!

紅綠燈先生,唔該動作快D!



去到公園,做嘜要人影相,唔該動作快D!睇黎我係無耐性的!!!!



嘩!海邊呀!等我睇下D人係到做嘜先,係到釣魚,好似好好玩喎!









再行前WALK下先.............................實在太熱啦...........................................













一D海風都無,我要水,快D..............好渴呀....................................................









係時侯反屋企啦!嘩呢到有D好正GE風吹出黎,好正呀,小休片刻先!原來係商場門口D冷氣,一個字"正",好啦你去SEVEN買野,我係到等你啦.........................













係時侯反屋企沖涼啦!等我跑反去先..............................................





平時個LOBBY都唔覺咁涼,電梯先生麻煩你慢少少到,十萬個唔該!

















沒有留言:

張貼留言