2011年1月9日 星期日

藍天下的石澳(下)

終於上到山頂,有個小涼亭可以HEA陣!















等我又大蝦細,大下LAUGHING先!










個個又企定定係石柱上做"毛豆"!





















石柱都末夠勁,全部上繩去懸崖峭壁,做崖上的狗兒!















經險一浪接一浪,你睇下面幾大浪!重有人係到攀石!我地頭先都攀完!









回程啦!











途經小草地,個個都熱到飛起!













小妹妹,你係到DOING WHAT?哈哈!





嘩,好大浪!澎澎聲!








又係所有"毛豆"召集處!
















離開石灘前再影!



















拜拜啦!石澳!








今日好多人影結婚相,我地影呢張大合照時,有個新郎哥掉低新娘唔理,不停影我地!搞笑!












又係"卡拿FUL"小屋!









領隊話呢架車上個禮拜都係到!






雖然路程唔長,但我地都逗留左五粒鐘!影爆左張8G咭,問你驚唔驚!





















沒有留言:

張貼留言