2014年1月20日 星期一

奶茶旅行社,第一擊塔門遊(06JAN2014)

2014開辦左奶茶旅行社,不過應該好快無生意執笠!今次舉辦左第一次試團,遊塔門!其實呢個塔門遊早應該係十月尾舉行,船飛都買晒,不過可惜落雨,結果一推再推,推遲到今日先出發!
不過延遲又延遲,好彩都無損大家心情!雖然一大早出發,不過大家都精神奕奕!八點半準時開船!
























船程成個半鐘,不過嘻嘻哈哈,好快到遮!



















你睇陣容幾鼎盛!

開心出發啦!太浩蕩了!












塔門黎過幾次,呢條新路沿海邊行,超級正斗!
















你地一個二個記住跟我行,唔好走失呀!













一轉個大灣就到我地身後o既景點,石!當然不停影返夠本!
























喂,米掛住影相先得,好起行啦!








終於到左狗地至屎框o既塔門大草地!跑返鑊金先!











離開大草地,向山上最高點龍景亭進發,話時話,黎左幾次塔門,都係第一次上去,前幾次天氣實在太熱啦!




呢到夠晒大風,爽YY!






節目緊逼,大家影完相,抖夠,我地再出發!















趕住去邊,旅行團當然包食啦,我地去開餐呢!

原本打算餐後再行多轉,可惜時間唔夠,得返少少時間,週圍行下都好!















快樂不知時日過,我地搭一點九船!






















大家見咁早,不如去科學園食返個TEA先散團!

今次試團,如有投訴,唔好打比我,打比茶包尊線!

4 則留言:

  1. 有奶茶做領隊,一定團團爆滿,奶茶旅行社一定唔會執笠

    回覆刪除
  2. 我諗應該唔會執笠,好快可以出第二團,lee D 有得玩,有得食,有得hea 既豪華團,最arm我地

    回覆刪除
  3. 請問呢間餐廳在科學園咩位置,好想帶家中的毛小孩前往,佢剛剛病癒,好想帶佢出去玩吓!

    回覆刪除