2009年6月11日 星期四

遲來的五月(PART 2)

時間再次倒流,五月九號,我老豆正日生日,梗係又我份啦!左諗右諗去邊到玩好呢?上網CHECK CHECK先,咿九龍仔公園有個狗公園,好就去睇下點!!!!LETS GO!









嘩!!正有過大公園,有大球場,可以喪跑!正興高采烈之制,有個管理員浦頭同我講,細路呢到唔ARM你,狗公園係下邊!等我快D落去...........





下?呢個叫狗公園,有無搞錯?爛地一塊...唔理咁多玩一陣先...最多無下次!又影相,我想跑呀,影完末呀?我跳.....













嘩救命呀,有狗呀,我點解咁怕狗?WHY?唔好追我呀......









好啦!我地轉場去TEDDY CAFE.......











好喝呀,整杯水嘆下都得瓜?









返屋企食蛋糕,下朱古力,即係無我份啦!
















沒有留言:

張貼留言