2009年6月11日 星期四

遲來的五月(PART 3)

襯太陽伯伯短暫休息,好想出去跑跑,去邊好呢?青衣有個狗公園,經過上次九龍仔教訓,都唔好抱任何希望,點都好過係屋企發毛.....唉.....都ok呀,當然唔係正,不過都可以接受.....都好多狗喎.....喂喂.....唔好追我啦.......嚇死我啦!救命呀,我好怕狗架.........







跑呀跑呀,超正呀!








出黎跑啦,影影影.....正呀!






你影夠末呀?我行過黎企定俾你慢慢影…等你影餐飽....







好熱呀!可唔可以去海邊行下?快D啦,熱死我啦!

喂喂,唔好嚇我啦!喂小姐,你重騎上黎,嚇死我啦,我個膽同我個SIZE係無關系架!!!PLEASE!!!!






嘩!好呀!一個字"正".........................等我慢慢行先............................







唔得啦,太熱啦,我要返屋企嘆冷氣先,頂唔緊!










1 則留言:

  1. hehe.....你去左青衣狗公園反呀
    [版主回覆06/18/2009 22:54:00]係呀!你都成日去青衣咖?下次約埋一齊玩呀!

    回覆刪除