2009年8月8日 星期六

又睇醫生

自從上次食物敏感之後,成日都要檢查身體,無端端又話我眼皮敏感,係都要捉我去睇醫生,大驚小怪!去到醫生到,醫生都話我正常無問題,不過提議我轉隻敏感糧,ROYAL CANIN HYPOALLERGENIC,不過都好香好好味!






睇完醫生,去左剪毛,我靚唔靚仔呀?新形象迎接就到三歲生日…









大頭照………














你地有無留意到其實我係牙?HAHA,因為我細細個時候,最鍾意玩拉扯遊戲,所以搞成咁,都幾CUTE呀,又成為我標記,一定唔會唔認得!就算無飲益力多,你地都唔會"唔認得"!

後記:曾經認為BB眼睛係最天真無邪,原來狗仔即係我眼睛係最無雜質!





沒有留言:

張貼留言