2009年8月9日 星期日

很多第一次一天

今日係我很多第一次的一天,雖然條路都行過好多次,但係係碼頭停低都係第一次,原來我今日去搭船,好開心呀我,有好多人排隊,又有其它狗仔,咁究竟去邊呢?呵原來去…你地睇下?





好興奮又超緊張,喂喂,我又無豬流感,點解要帶口罩喎?不過算啦,有得去玩!






係米好CUTE 呢?落左船,嘩呢到好多狗狗呀!好似好開心咁,一家四口,樂也融融!





唔係係度散步呀?今日酷熱警告喎老細!呢到咩黎架?好拮腳呀,下沙灘,我第一次見到沙灘,又有好多狗,有D係出面浮下浮下,好搞笑喎,好似叫做游水!我都想試下…






我心諗一定好驚,但又好似好爽,我第一次游水,估我唔到,我都識游,你地睇下我D泳姿,OK唔OK?去相…













游得都OK喎,第一次,算有交待啦!返上去抖抖先,黎一個THICK水髮…






游左差唔多大半個鍾,都夠喉,又要排隊身,係時候返屋企啦!










沒有留言:

張貼留言