2009年11月15日 星期日

沒有太陽的錦田

今日星期日,又凍又濕,唔知有無街去?但我聽到電話不停地響,我偷聽到好似有街去喎,心裡'撲通撲通"地跳!兩點開始有D ACTION,我梗係PAY ATTENTION 啦!坐立不安,屋企好似有隻雀仔咁,不停吱吱叫!但又不停地俾人鬧,末夠鐘,末夠鐘!我點識睇鐘遮,我整係想快D出去玩!

原來今日去錦田俱樂部,我記得呢個地方,我係曾經黎過,好可惜今日無太陽伯伯,不過好彩無落雨,我可以係大草地上跑個痛快!今日都有幾個小朋友一齊玩,其中一個係餵我食樹葉o既名希,佢一見我不停叫我奶茶,又不停追住我,哈哈!

















有相為証,成日想捉住我!









我係唔會俾你捉o既……





除左樹葉,你有無帶野食請我食先,去你架私家車睇下先!





玩到咁上下,我地就去左另一邊草地踢波,你睇我幾MAN,露出左D胸毛做龍門,哈哈!





由於今日無太陽,所以好多相都影得唔靚!





其實今日我NON STOP俾人鬧,話我今日好唔聽話,超級曳,一係越叫越走,一係成日要人抱,唔肯自已行,話我好煩!又話以後無得去玩,無得去?我信住先啦,哈哈!









1 則留言:


  1. 心口d白色毛好sexy
    [版主回覆11/16/2009 14:11:00]哈哈!波仔,係米好SEXY呢,有兩個約瑟女仔成日追住我呀!

    回覆刪除