2009年11月8日 星期日

愉快的一天-南生圍

今日我巧開心,我去左一個重末去過o既地方,就係南生圍,其實出發o既時候,屋企樓下落雨,心諗去到都無得跑,但既然準備左,又唔想我失望,惟有硬住頭皮照去!

可能天公知道我平時好少出去玩,太陽伯伯又可憐我,當車駛出大欖隧道之後,竟然天色放晴,心情立刻愉快起黎!雖然唔係太熱,但一D風都無,我一D都唔介意,但其他人就話好熱!唉!熱米學我流口水o羅!咁旦單,總之有得跑就得啦!

巧大片草地呀,正!你睇我跑得幾開心,哈哈!在森林和原野是多麼的消遙..............














我巧喜歡呢到,可以周圍跑,雖然我跑跑下跌左落坑渠,但一D都無影響我愉快o既心情……

















今日重有兩位小朋友同我一齊玩,佢地就係名希同朗言,佢地兩個成日追住我,哈哈!













名希個媽媽叫佢餵我食樹葉,佢就成日執D樹葉追住我,要放落我個口,俾佢激屎!














我唔睬你,你玩我o既…


我梗係無咁傻,佢見我唔食就餵我飲水…





好啦,我地去你架私家車睇下有無野食先…哈哈!原來我同你差唔多咁高咁大,你地見唔見到我呀?





玩完一日,就去左雪May姐度涼,順便檢查下有無牛B嘛!





巧呀!不過真係巧開心呢!
















5 則留言:

  1. 奶茶你昨日去架?
    我妹妹昨日都同朋友仔去左南生圍外拍呀!!
    早知你都去,我都去搵你玩啦~哈哈
    [版主回覆11/09/2009 19:02:00]係呀!雪莉姐姐,我係尋日去架!可惜見唔到你啦!無得同你玩!

    回覆刪除
  2. 你好~


    由於香港地小人多, 好多時候一班4隻腳仔既朋友出街街都有好多限制...呢個公園唔入得O個個AREA唔 可以去, 好難得先Free running 到, 同外國好大分別, 所以我就係呢一方面做緊個研究。想了解多一d大家香港人對養猫猫狗狗既睇法。 麻煩你可唔可以抽小小時間幫我做份問卷... 係關於我既畢業論文架.. 題目係""關於香港飼養家庭寵物主人的消費行為"",  http://www.online-survey.net/survey-4780   阻你 5 分鐘- 10架 分鐘時間.. 唔該你呀!!! 你們的寶貴意見影響我完成份畢業論文與否GA>......THANKS A LOT~唔介意的話可唔可以幫手FORWARDS俾你身邊有養寵物既FD唔該囇你呀. ..thank you for your kind attention.

    回覆刪除
  3. 奶茶跑得好快好型呀!
    [版主回覆11/10/2009 12:26:00]我都覺得呀,不過D人話我有肥又"論盡"!影唔到張跌落坑渠o既相,包你笑屎!

    回覆刪除
  4. 奶茶你跑得好盡興喎,一定玩得好開心喇!南生圍我地都未去過呢,搵次都要去跑下先!
    [版主回覆11/10/2009 17:27:00]肥寶貢鍾意大自然,他一定"屎框",可以盡情地跑,又可以睇河!

    回覆刪除
  5. hello , 知道你來過看我 , 到我也來看看你丫 ~
    奶茶跑跑好開心wor ! 乜原來南生圍有個咁靚嘅地方可以跑跑架 ,
    我都未去過呀 ! 有機會我帶佢地都去下先 ! 謝謝你分享!
    [版主回覆11/10/2009 17:20:00]蝦佬糖糖同咖哩,我都係第一次去,你地有機會都去跑跑呀!

    回覆刪除