2010年2月11日 星期四

掃興的一天

就快到新年,我唔鍾意新年,因為好忙,無嘜時間帶我去玩,又成日同我講去百佳,講大話,日日都同我講去百佳,又無咁多野係百佳買,去親百佳都幾粒鐘!
今日年廿八,洗邋遢!終於脫離長毛飛大日子!正因為今日去飛髮,名正言順有得去玩!難得今日咁好天,有太陽伯伯眷顧!一於去彭福公園玩返轉!未試過有太陽去彭福!
一落的士,見到幾個工作人員向我投以奇怪眼光,唔通以為我係獅子仔!
行到入口處,
!@#$%^&*(),太過份,實在太過份啦!原來今日唔開,太太太過份啦!
既然一場黎到,就係門口周圍行下啦!






今日巧大風呀,吹到我面容扭曲!





不過今日真係好熱,熱到屎屎下!






無得入去玩,已經激屎,重要熱屎,係雙重打擊下,我無晒心機!心都灰晒!睇到張相,你就知我有幾灰啦!






行左一陣,返荃灣剪髮!










1 則留言:

  1. 0 吾緊要啦, 下次去彭福之前, Call 彭福 check check!
    [版主回覆02/12/2010 02:26:00]下次醒目啦!真係CHECK清楚,估佢唔到,幾時休息!唉!

    回覆刪除