2014年2月13日 星期四

針山草山行(19JAN2014)

茶包好朋友,成日都想約我行山,對上一次行已經兩年前啦,就等我今日約你行啦!地點就由我話事,不如行麥理浩七段,針山加草山,對上一次行針山,已經係上年o既事,上次濕度高,行完針山無上草山,見天氣好,今次一於行埋草山!
出發前已經俾晒心理準備,上針山要行一個鐘頭樓梯呢,佢地局然無打退堂鼓!不過臨出發前,呀五發燒,但既然PLAN好,就一於預期出發!




大家好似好開心咁!一陣間你地就知味道!



最辛苦一段開始啦,不停上樓梯!





可能我有俾心理準備,佢地話唔辛苦,俾想象中輕易好多!





主要原因,係天氣好,清涼又唔潮濕!







行左大半個鐘,頂得順嘛!







你地睇,好快到針山頂啦!



風景係米好靚,矛介紹錯呢!



呢到大家要抖一抖啦,抖夠繼續出發!





上山容易落山難!




記住跟住我,一個一個慢慢行!










噢,有指示牌,我地下一個目標,草山!



上次行我地矛上草山,就係呢度直接落城門水塘,今次大家都末夠皮,草山我地黎啦!

上草山全部石屎車路!



嘩,貢多牛!


上面有個大公園,大家休息下啦!


繼續上,好快到草山啦!

高居臨下,大地在我腳下!






當然要係草山個牌影想做紀念!





離開草山,一樣繼續落山,向鉛曠坳進發!






眨下眼又到鉛曠坳,大家最後休息,今日用左五個鐘左右返回城門水塘小巴站!巧勁呀!大家都行得好開心!









1 則留言: