2014年2月13日 星期四

山頂大遊行(26JAN2014)

呢個活動本來矛我份,但我D朋友仔為左我有得參與,佢地順延一個禮拜舉行,真係感動同感激!既然係咁就一於搞大佢,哈哈!一於HIGH爆山頂,我地十九毛小孩,係米好誇張!今次等我帶大家環繞山頂一週啦!我地約左係山頂先歎個早餐先出發!







個個食飽飽,當然影下相,場面非常虛撼!










影相要收錢喎!





今次我地由盧吉道出發,港島徑一段入口!



出發啦,輪流放底幾兩先!










呢條盧吉道誠規會話要係到起酒店,當然大眾極力反對,如果起酒店,呢段路就變得好唔方便,我地當然大力反對!簽名運動,我地一定支持到底!



重要曬冷訓身支持!




盧吉道風景真係好靚,藍天下,唔只望到九龍,連我屋企都望到!
















呢條平路,大家都行得好輕鬆!






好快到第一個CHECK POINT,大家休息下啦!










離開大涼亭,我地落山啦!




去第二個CHECK POINT龍虎山觀景台!









難得的合照,巧勁呀!



大家精力充沛,一路沿山路落山呢!


今日都有D熱!








唔洗一陣間,我地已經黎到薄扶林水塘!



今次日要黎個大休息啦,不過我重電量十足!





大家休息夠末,終於到今日重頭戲!





就係上大斜路!


出發前,大家重笑笑口,你地一陣就知味道!

我當然矛問題,不過佢地就…加油加油!

抖左幾次,哈哈!


終於到達山頂!希望大家滿意今次行程啦!

3 則留言: