2010年1月30日 星期六

大膽訓練日營

今個星期日,好忙喎!無得去街玩!所以今日星期六帶我出街返!但又唔知去邊好!近近地,就帶我去參加大膽訓練日營!聽落好似有新地方咁,o車!米又係去個個禮拜都去果度囉!講到懶好聽!笨!

出發前,影返幾張相先,首先送上我的心形!心形咀我就無,心形一樣!



沿途又影,煩唔煩呀,呀叔!





不過背光又好似幾好FEEL播!





一去到,照舊例牌菜!勁唔耐煩,不停NG NG NG…唔肯落地!NG到全場都望住我!我一於少理,繼續高音譜號!經過半個鐘左右,唱到口都!







可能唱左半個鐘頭歌,心都定晒!我就落地行下!









其實都無嘜野遮,都唔知驚嘜鬼!今日都好多狗狗,其中有D都好細膽,可能今次係我三回目,我都進步好多,除左頭半個鐘之外,哈哈!自已讚自已!
我重主動去聞其他狗狗朋友,唔信?有相為証!






呢個係坐我隔離樂樂!係唔似我呀?不過SIZE係我一半!





呢個係樂樂朋友,叫WOODY!佢都好慢熱!





WOODY媽咪想感受下我幾重!哈哈,重到嚇佢一跳!





等我試下同幾他小朋友交流一下先!






雖然我無嘜同佢地玩,至少我肯聞下佢地呀!重有一樣好緊要野就係,我終於抬起我條尾做人,實在超級難得,以前我條尾一定緊貼屁股,今次唔單止抬起,重好似水撥咁FING下FING下!哈哈!總括黎講,今次又俾上次進步!





有一人,居然話我巧乖,又話我個樣好甜,哈哈,咁易被我欺騙到!

當我周圍行之際,突然踩到D野,咩黎?





等我聞一聞先!





真係梳爆(SORRY到爆)!原來我踩親人條尾!重要係金毛強,三十六著,走為上著!





玩到咁上下,係時間閃人,諗住落去涼,點知太多狗狗,順便BOOK埋過年前剪毛先!咁自已返屋企,其實我個頭都唔係咁大遮!係我個WIG太大,唔SIZE之麻!





多得MOMO Mama,今晚有牛扒食,正!





你地唔好誤會,我分得四分一炸!
















沒有留言:

張貼留言