2010年5月9日 星期日

特別的珀麗灣遊

五月八號星期六,約左LAUGHING TORO 乖乖同埋新相識番茄去珀麗灣HEA下!珀麗灣去過啦,有得游水嘛!搭船要帶豬咀嘛!等我帶你地去玩啦!我識路!




乖乖:SORRY呀奶茶,米扮勁啦,我地都唔係去游水!跟住我啦!





YES 乖乖 SIR!





呢個係番茄,佢好鍾意慢慢行!





LAUGHING同TORO都好興奮呀!








原來我地今日開餐地方係沙灘隔黎!嘩!咁好,無野食都可以跑沙!





等我個正位灘下C先!嘩呢兩位已經霸晒位,好快手喎!












老友記,聽唔聽到膠袋聲呀!開餐啦,開餐啦!係KAREN EE HM羊肉"扒時打",D"扒時打"係LINA EE係日本買,尊FOR狗地食,YEAH!







乖乖:奶茶你開咁耐,等我幫下你啦!



嘩好香呀,快口D啦乖乖!





我地無行啦,都係KAREN EE出手相救!你睇我同乖乖眼神幾一致,哈哈!





我唔客氣啦!三秒,三秒我已經KO晒!






乖乖你快D食啦!真係好好味!






下乖乖你停口啦!





你,你,你唔介意我,我,我幫你食埋嘛!





前前後後,食左三碟,太滿足了!(當然有打包啦!)





番茄你食完末呀,洗唔洗幫手,等我幫你檢查下食得乾唔乾淨先!









其實我正職係食物糾察隊隊長,專門負責清理所有食淨食物!

個個小朋友食完就HEA下!







乖乖突然黎一個日本仔LOOK!!!






嘩乖乖,你型爆呀,笑C我啦!





登登登凳!點解有生日蛋糕!原來我老豆生日!LINA EE夾埋KAREN EE俾個"實派"佢!多謝晒呀!但我以為係我生日,睇我笑到!個蠟燭好勁架,著著下會爆開架,超型架!些些!







你睇個video,好似我生日咁!


切完蛋糕,我地就由珀麗灣向馬灣出發!我梗係超開心啦,有得放繩環島遊!







可惜,相機俾人走左!睇唔到D靚相!




特別多謝呢個"實派"PARTY同你地生日禮物!

我似唔似DINOSAUR!佢話我似六十年代D女人著左泳衣同帶左泳帽!































7 則留言:

  1. 乖乖:我個日本仔造型點型都唔夠你Le個六十年代泳衣look咁勁,笑到我Mammy流哂眼淚, 佢話下次出嚟游水,你一定要着Le件"泳衣"佢想同你影合照wor,唔知有冇人以為有水怪出現呢? 我都出咗blog喇
    [版主回覆05/10/2010 21:26:00]呢呢件一件頭泳衣超爆笑,我下次去游水著過你地睇啦!

    回覆刪除
  2.  奶茶著呢件"油容衣"證明纖體成功啦!!  果曰真係開心! 多謝奶茶爸爸請我地食Lunch!! 其實,應該我地請先啱!! 我個Blog: 風和日麗珀麗灣聽晚出!
    [版主回覆05/10/2010 21:31:00]明明係CUTIE恐龍衫,點解著係我身就變左一件頭"油容衣"!ANGRY DIE ME!哈哈!多謝你件泳衣!I LIKE IT VERY MUCH!!!

    回覆刪除
  3. 奶茶, 你套衫衫好攪笑吖, 快d著去游水水啦 ! 奶茶爸爸生日快樂吖 !!!
    [版主回覆05/10/2010 21:31:00]好快有得去游水啦!
    多謝晒!

    回覆刪除
  4. 水怪? 我又要睇呀! 奶茶你記住著呀! 見到d相都覺得好開心呀! 可惜去唔到, 真係十萬個sorry呀! 下次我請食飯補數.
    [版主回覆05/10/2010 21:36:00]一定著過你睇,包你笑爆咀,哈哈!
    唔洗"疏LEE"大把機會一齊玩!

    回覆刪除
  5. Happy Birthday to 奶茶 ba.
    見到支蠟燭, 奶茶個樣仲開心過 baba , 好似係你生日貢 wor, 貢奶茶你有無順便 make a wish 呀 ??? haha....
    [版主回覆05/10/2010 21:39:00]多謝晒!
    係呀,我已為自己生日,開心到我呀!等我重許願日日有街去添!

    回覆刪除
  6. 生日快樂。
    [版主回覆05/10/2010 21:39:00]THANKYOU呀 TOM TOM!

    回覆刪除
  7. 生日快樂
    [版主回覆05/12/2010 00:15:00]THANKYOU VERY MUCH!!!!

    回覆刪除