2013年12月29日 星期日

大棠賞紅葉(27Dec2013)



見到飛屎卜咁多人影紅葉,你知我怕蝕底嘛,人影我又去影先,見星期五唔係假期,心諗應該無嘜人,去影下相都幾好!一於問下乖乖有無興趣先!
我地三點去到,居然人山人海,好似襯虛咁,巧誇張!
紅葉真係咁正!快D行啦!









有紅葉啦!得D光禿禿o既樹!








唔係影紅葉嗎,快手啦!
















為左影相,要爬山先得!









D人真係多過旺角尖沙咀!




霸到個有利位置!











快D影啦,好多人偷影我地!

















重末到楓葉林,快D行去睇下,唔G果度係米以為去左加拿大先!











哈哈,好誇張呢,D人多到插針插唔入!





我地咁醒,唔洗逼都影到!








去完楓葉林都係出返去,太陽伯伯收工,開始有D寒!














不如上去大草地,跑返轉先!









越夜越凍啦,快D閃去食晚飯先!





3 則留言: