2013年12月30日 星期一

老友齊渡聖誕@ S.U.S(28Dec2013)

雖然過左正日,但聖誕氣氛依然濃厚,難得我地一班老友記可以夾時間,一於開返過PARTY慶祝一番!由於時間緊逼近,我地只BOOK到細房,唔緊要,反正我地唔多人,夠CLOSE夠WARM已經好足夠!
我地點幾已經到左,重擔心會好凍,連暖風機都帶備,陽光不知幾咁充沛,唔凍不特止,重要巧C服呢!






貢靚裝飾,當然要影過夠本!











成日轉DECORATION配合節日氣氛,係我喜歡S.U.S原因之一!














小蕾一家到啦!太可愛了!








大家拚命咁爭取陽光影相!



















SHIRO同MOSES真係巧耐無見!







大人細路個個笑口常開!













希望你兩姐妹喜歡冷帽,不過又真係帶得好CUTIE!













小蕾重送上香吻答謝我!













玩下,食下,吹水一番!







好快又玩到五點幾!














今個聖誕能夠同老友一齊過,特別溫暖!






1 則留言:

  1. 小蕾真係好cute好可愛,除咗狗地,一定係佢搶晒鏡

    回覆刪除