2013年12月30日 星期一

聖誕派對最後一激(獅Zone加荔枝園)29Dec2013

早在兩個月前,收到網友BoBo邀請我出席聖誕Party,唔經唔覺我地係網上認識已經有兩年有多,既然咁有心邀請,如果放假一定會出席!終於等到廿九號啦,原來係佢地一個Club搞既聖誕Party!地點就係獅Zone!
咁等我執正D去參加先!



去到先G有好多大細狗地!






唔好意思,我好慢熱,重有D怕醜添!






呢位就係美女BoBo!





我地終於見面啦!Nice to Meet You!








大家都係影下相,玩下!











噢,有野食,我可以坐下嘛!






呢兩位係BoBo D Friend!





佢就係成日送野過我o既靚女 Christine 姐姐!我怕醜呢!







到大合照時間!





玩下又傾下計!








我地坐到四點幾,就閃人,下次再出黎玩,不過Open Area好D,哈哈,我會大膽D!





臨走前,收到Bucky佢地Whatapps,原來係我地附近o既荔枝園,咁近,我過去Free Run下都好!



可以週圍走,自信心返晒黎!










行左一大個圈,我地一齊去癲拿!








5 則留言:

  1. 奶茶既Party Look好有型wor!

    回覆刪除
  2. 奶茶著都好似老細咁款,有無搞到其他狗地唔敢同佢玩呢,wakaka

    回覆刪除
  3. 奶茶! 你太多粉絲啦! 你要學習下大膽啦, 唔可以怕醜呢!

    回覆刪除
  4. 奶茶咁開心, 連走2場呀, 我少左上黎Blog, 懶左忝

    回覆刪除
  5. 奶茶仔好型呀!!!
    打埋bow 呔..!!很帥呀

    回覆刪除