2009年12月28日 星期一

聖誕回顧

雖然我無份參加聖誕PARTY,但又未至於變左孤獨老人!平安夜,我都有所謂聖誕大餐,為何所謂,只不過係三文魚,南瓜,甘筍之麻!孤寒到屎…之後米折禮物……






由於太大舊,咬咬下,扑親我個頭,嚇得我呀!立刻彈開幾呎,驚左佢,再咬,米搞我呀!

聖誕節,人家有PARTY,我無份去,好彩去之前都帶我出街散下步啦!

到左BOXING DAY,終於可以出去玩,去左邊?米就係咪咪公園囉!重約埋名希一同前遊,可惜天氣奇差!一去到見到好多POODLE小朋友,以我性格,都係保持距離好D,成日話我無鬼用,激屎我啦!









我都係孤獨精啦,鍾意自家一個喪跑!










名希又成日追住我,係都要捉住我,重肉緊到C,俾佢激C!





又要餵我食樹葉,都同佢講左我唔係熊貓,我唔食樹葉!





二十七號要返工,梗係唔係我要返工啦,我米係屋企訓覺,咁就過左一個平淡聖誕節!











沒有留言:

張貼留言