2010年3月28日 星期日

即興的汀九遊

話說最近想同我轉糧,同乖乖媽咪講開,咁星期六大家無野DO,就相約一個即興汀九遊!話晒我第一次去新地方,好興奮呀!我地由深井出發!梗係著反件有形戰衣啦!
先黎一個LUNCH,大人食牛扒!估唔到我同乖乖有HOMEMADE香草牛扒!好好好好好味道呀!快D俾過我食!三扒兩撥,隻碟已經可以照鏡!






大家食指動完,我地向汀九出發!



大概行二十分鐘左右,到達目的地汀九大公園!雖然無草地,但係有一個好大好大公園!最緊要係無嘜人,點跑,點跳,點叫都無問題!
我可以FREE RUN啦,佢最鍾意我喪跑,因為認為狗地係應該無憂無慮,自由自在,笑住享受中喪跑!











到乖乖咬住波波,自由自在快樂地向前跑!






我地兩條友仔周圍八下!











係都要人同青馬大橋影相,我都唔識佢!





乖乖好醒目,知道茶點時間!






我都唔執輸!跟住獅子王!



派啦,快D啦!好香呀!係KAREN EE泡制牛肝!OIISHI呢!我一貫作風又食又拎,乖乖我巧羨慕你呀!



LIONKING同KAREN EE我巧屎框你地呀!俾我嗲下你地啦!你睇我個樣幾冧滋滋!乖乖你唔好NOW我喎!

乖乖:奶茶你個樣實在大招啦!等我一陣間先教訓你,哈哈!

奶茶:唔好呀!






乖乖媽咪輪流抱我地影相,我笑到幾開心!




又到喪跑ING時間!









乖乖都巧開心喪跑ING!















不如我地一齊跑啦,開心D嘛!









嘩!原來隔黎有個沙灘,我地可以跑沙灘呀!









再HEA多一陣我地又行返深井!簡簡單單又過左一個愉快下午!



特別鳴謝:  食物提供:乖乖一家
  服裝提供:乖乖一家
  地點介紹:乖乖一家
  茶點服務:乖乖一家
  導遊服務:乖乖一家




















8 則留言:

  1. 又食又拎,奶茶你個朋友真係好, 幾時介紹我識, 我餵食生日妹都好想食同拎呀......hehe.................
    [版主回覆03/28/2010 21:07:00]好呀!生日妹你咁嬌的的,一定好細食!
    堂食加打包!真係上天賜我嘅最大口福!

    回覆刪除

  2. Sorry I cannot write too much, my hand is still on chinese medical treatment.....
    [版主回覆03/28/2010 23:26:00]你要休息多D呀!如果唔係拖唔到LAUGHING 同 TORO出黎浦!

    回覆刪除
  3. Wow,多謝你幫乖乖影咗咁多靚相呀!從相中可見佢哋兩個都玩得好開心,我哋攰D都值得。奶茶好識 tum人嗲嗲瞓喺我哋中間冧死我 下次一定要整多D嘢比佢食,食到肥嘟嘟好可愛
    [版主回覆03/29/2010 01:34:00]我最叻扮野啦!為左有美食,我再嗲D都無問題!問題係原來世界上有咁美味野食!
    不過我返到屋企俾人鬧,話我越黎越OUT of CONTROL!!!唔識得控制興奮心情,成日大叫,無禮貌!希望唔好介意!我會努力學好!

    回覆刪除
  4. 奶茶你同獅子王越來越有父子相, 你個樣真係好鬼嗲, 同乖乖Family好似一家人咁. 哈哈! 仲成日有咁多美食, 睇黎你減磅無望架喇!
    [版主回覆03/29/2010 17:30:00]哈哈!嗲爆!美食當前,真係好難減磅呢!

    回覆刪除
  5. 乖乖一家都有服裝提供比我呀, same same嫁, 下次一齊著吖
    [版主回覆03/29/2010 17:28:00]好呀!一齊著住去WET WET!

    回覆刪除
  6. 我忽然想起你可以試下different approach去令奶茶大膽D,大膽首先要 rebuild confident,所以 instead of 成日閙佢,你要成日讚佢。(你諗下一個成日比人話/閙嘅人點會有自信?) 當在公眾地方奶茶驚驚ask for help,你唔好 turn your back on him,先要令佢感到有事你一定會幫佢,令佢有安全感再安撫佢話比佢聽OK OKand go go go之類 一 D奶茶識聽嘅指令。D有狗友話我同乖乖一齊時佢零舍得戚,感覺好似好威,可能同我成日讚佢有關,比多D positive energy比奶茶佢可能會進步神速
    [版主回覆03/29/2010 23:23:00]等我試下呢個方法,試下WORK唔WORK!佢真係要多D自信!
    乖乖好似少爺仔,可能有自信心關係!

    回覆刪除
  7. 乖乖個樣 .. 好似比人捉到佢偷野 .. 東窗事發
    D跑相好得 .. 淨睇相就知大隻仔 & 乖乖玩得有幾開心
    下次有雞同我家 珮珮 ( 炮彈珮 ) 影返輯跑相
    [版主回覆03/30/2010 11:13:00]兩個都跑得好開心呀!
    炮彈珮一定跑得好快,有機會一定要開下眼界!

    回覆刪除
  8. 我讚成Karen講法, 唔係成日閙佢, 例如...我小白有時聽倒門口有陌生人喺度嘈, 佢吠, 都係驚之嘛, 係ask for help的一種, 咁果時就唔應該閙佢, 要安撫佢, 閙佢返會吠爆, 越閙越驚, 越驚越吠...仲有呀, 如果佢唔舒服, 嘔錯地方, 佢嘔都會驚嫁, 可以就摸摸佢個頭, 陪伴佢, 跟著抱佢去正確地方, 趕不到就冇辦法啦...奶茶係叻仔嚟嫁嘛
    [版主回覆04/01/2010 14:32:00]個個都十卜我,肯定以後無人鬧我,正!

    回覆刪除