2010年3月17日 星期三

有朋自遠方來


名希媽媽同事CAT,一直知道我奶茶存在,而我又知道佢有兩個小朋友卡卡同MOSES,一直以來我地都係靠中間人互通近況!成日都話約出黎玩,但都無下文!

卡卡最近成為見習狗醫生,咁上個禮拜日係我屋企附近實習!所以我地終於約出黎飲過茶,食個包!咁呀CAT帶住狗,所以我選擇最適合地方,貓狗天地啦!哈哈!我個蛇竇嘛!
卡卡同我一樣,鐘意自已玩!又係唔同其他小朋友交流!所以我地一張合照都無,真可惜!呀CAT姨姨不停捉住我影相,話我嗲到屎!其實我出街先係咁,係屋企我啋你都傻!












呢個就係卡卡,佢高過我,但就輕過我!好鐘意撩人玩拋波波,但就唔蘇其他狗狗!







最後變左卡卡有卡卡玩,我有我自已HEA,哈哈!








卡卡俾我乖好多呢!






我地坐左差唔多個半鐘就散BAND!下次再約出黎玩過!





從記,平時我好少吠!但唔知點解我每次坐低無耐,就好無耐性!一見到人有異樣,例如起身,袋,等等SIGNAL,我就會不停吠發牢騷要走,你地有無方法幫下我?等我唔駛俾人鬧!





4 則留言:

  1. 奶茶,你成日帶D你 fd 去蛇竇,快D叫雪May姐比返commission你,再唔係直頭叫佢請你做駐塲PR,(你咁靚仔唔做PR哂咗你) 有得玩,又得食,好過喺屋企做石Q啦 今次真係一山還有一山高,竟然有人高大過你wor!By the way,你D相張張都笑得好charm呀!
    [版主回覆03/18/2010 17:09:00]高大過我but FIT過我呢!輕我2KG有多!
    我都巧屎框果幾張相!3Q!

    回覆刪除
  2. 奶茶我下次要抱住你影呀! (希望夠力) 拿袋, 佢吠, 叫佢唔準吠, 收聲後賞零食, 重覆動作, (但叫佢唔吠既指示要越來越輕, 姐係初初用口講, 慢慢變為打眼式) 最後令佢知道拿袋係好野, 唔洗緊張. 其實你咁識教奶茶都唔洗我地教喇! 調轉問你心得就真.
    [版主回覆03/18/2010 17:07:00]等我減下肥先!一定抱得起!
    我吠到呀爸姓嘜都唔記得,莫講話有天鵝肉食,哈哈!

    回覆刪除
  3. 真可愛
    [版主回覆03/18/2010 23:55:00]哈哈!多謝晒!現實永遠是雙反複的!

    回覆刪除
  4. 我都係貢話 .. 妹茶爸貢識教, 典會教唔到 .. 係咪你 ... 心急呀 ?? 太心急一定教唔到 .. 比d時間 ..奶茶, 定係 .. 佢對某d野有不安  ?? 留意一下佢, 佢吠一定有原因, 慢慢一定可以教得奶茶更乖 ^^ 我家 .. Pee爸爸細時都係去 cafe 玩幾耐, 就吠爆幾耐 ... 最終依家 .. 都收歛左d .. , 所以比d時間, 冇話唔得o既
    [版主回覆03/18/2010 23:54:00]希望我都好似PEE爸爸咁,快D收斂下把成年男人吠聲!

    回覆刪除