2010年3月21日 星期日

生日行山派對

今日好開心,多謝LINA邀請我出席佢同佢兩個寶貝仔LAUGHING同TORO生日PARTY!係講述今日開心PARTY前!想特別同所有出席朋友仔講聲唔好意思,為左遷就我,你地張PARTY廷遲一日!都係因為想我都有份參與,真的十萬個梳爆!

我地係TV30集合!







呢個壽星仔LAUGHING!



佢都係壽星仔TORO呀!





出席朋友有唔認得小白!




梗係有小綿羊皇子SHIRO!



嬌小玲瓏公主小MI!



同我行孖必乖乖!







辮子妹妹ELLIE!



第一次見ELLIE哥哥ELMO!





重有都係第一次見仔仔!



大人食完野後,梗係要同LINA慶祝生日切蛋糕啦!下之姑嚦,咁實矛我份啦!



LINA合皮巴富地!





飽左,我地向城門水塘出發!當然又係我第一次啦!超級興奮呀!









你地可唔可以行快D呀?實情係我扮勁,成日要行第一炸!




當然佢地食左蛋糕,又點少得我地!我地去左一個草地,唔記得好似叫蝴蝶嘜地方!蛋糕係乖乖媽咪整!食剩左我重打包返屋企,簡直又食又拎!



LAUGHING,TORO合皮巴富地呀!



快D切啦!唔該!





重發生小插曲,LAUGHING食蛋糕時哽親,好彩無事炸!

我周圍聞,成個咀都係泥,又俾人鬧,佢問我係唔係鬼喎,只有鬼先食泥!



食飽飽,個個都周圍走!全部變晒o靚模!乖乖重有新形象!佢學人紋身呀!有個好大心心!




















影完合照!










繼續行程,行到水塘邊!又影,夠啦!





行到五點零六點,係時候回程!屎我啦!好似擔泥咁!









P.S多謝LINA同KAREN送俾我禮物!
乖乖媽咪I LOVE YOU!!































7 則留言:

  1. 多謝奶茶爸o既禮物呀 .. 下次唔好貢客氣啦 .. 哈哈哈~~ 你影得ellie好似好斯文貢呀 ... ( Elmo :實情惡到屎 )
    [版主回覆03/21/2010 23:50:00]唔駛客氣,順手遮!
    咁ELLIE係好斯文嘛!你個BLOGD相好靚呀!

    回覆刪除
  2. 多謝奶茶出席L&T Bday Party, 奶茶變得越來越好, 自第一次响佢個蛇竇見過面之後, 奶茶讀書又聰明咗, 醒目咗, 自信心都返哂來! 可能食咗Karen EE啲小食有d幫助!!  
    [版主回覆03/22/2010 00:15:00]多謝你誠意邀請,重為左我延遲,GOMEN NE!!! 應該係啦!食完乖乖媽咪小食!慢慢變乖又得,立即變乖又得!得左!

    回覆刪除
  3. 奶茶你就黎佔據咗你行孖必兄弟既地位喇! Karen EE一接近你, 乖乖即刻衝埋去.呷唶王子! 大隻仔我都越來越like你. 但我無勇氣抱你. 俾d時間我. 哈! 做乜你爸爸虛脫都仲寫blog架, 肯定係你指示佢, 自己就大覺訓. 多謝奶茶Ba既禮物呀!你好細心呀!
    [版主回覆03/22/2010 15:19:00]你好聰明呀!佢幫我打BLOG,我米係到跌眼皮囉!哈哈!
    希望大家都唔會有屎牛B上身嘛!

    回覆刪除
  4. 奶茶爸你真係好有心, 真係超多謝呀, 唔好又話 "順手" 呀
    仲有你係最勁等一個出blog添呀
    [版主回覆03/22/2010 15:16:00]真係順手嘛!你地唔好客氣啦!
    我係第二炸!第一係小火車呀!

    回覆刪除
  5. 大隻仔你真係越嚟越進步,仲好叻記得哂我哋,一嚟到就 par上嚟 greet 我,真係醒目仔 你Daddy之前成日complain你係黐身膏藥,但當你玩到樂而忘返,唔記得佢時你Daddy又若有所失,真你攪笑!奶茶,你要乖乖地,咁你Daddy就會帶你出嚟同我哋玩多D架喇!你真係好鬼得意成隻Bear Bear咁,我抱住你影嗰張相都笑得特別開心,Auntie下次要錫錫你
    差D唔記得多謝你Daddy送的超實用禮物 Thank You
    [版主回覆03/23/2010 00:06:00]佢唔係驚我樂而心忙返,驚我樂極生悲,哈哈!其實佢見到我有進步不知幾開心再加上我肯痴你同LIONKING,簡直十個讚! 我連續兩晚都係青卷撈糧,今晚重返蒸,超YUMMY!十秒洗碟! 我試左新衫,超FIT有形!YEAH!咁難SIZE都到,勁!

    回覆刪除

  6. 奶茶你條脷會唔會跌架~ 叫你爸爸幫你接住喎
    [版主回覆03/23/2010 12:50:00]哈哈,我有大脷症!應該無咁易跌!我咁大隻,要跌出多D,散熱快D!哈哈

    回覆刪除
  7. 睇黎奶茶都幾中意行山 wor, 兩次行表現都唔錯.....
    [版主回覆03/23/2010 19:43:00]我太自我,我行我素!行山非常我呢!

    回覆刪除