2013年9月30日 星期一

臨秋別蛇(29SEP2013)

唔經唔用覺,九月已經過去,中秋又過左,開始有D秋意,係秋涼前,點都要游多次水,作為告別AMAZING SUMMER!自從上一次去過大蛇灣之後,一直念念不忘,不如就去多次呢到作為告別夏天之旅!上個月已經吹雞同做準備,本來PLAN左22號,可惜由於颱風天兔襲港,被逼廷期一星期舉行!
好彩天氣唔差,我地九點開船,好快已經到達大蛇灣,咁早當然我地包場啦!






雖然矛嘜太陽,唔落雨已經好好!大蛇灣我又黎啦!






當然要留低記號,下年黎都記得嘛!




 

Moses 你黎游水,米係咁追住壽壽先得,雖然壽壽靚女,但搞到我矛晒機會!


我去游水先,D水咁清,玩下浮潛先!




 大家都好珍惜呢個咁正海灘作為今年游水ENDING,不停係咁週圍跑!





 





咁開心,點少得卡卡MOSES一家!



我一於少理,一場黎到,當然要盡慶!








MOSES成日蝦壽壽,悠悠出手!



大家都真係好LIKE大蛇灣呢!













今日丁蟹都有黎,我地三個坐丁蟹號出海先!不過太逼,等我跳水先!



好彩我地一早到,一如以往,十一點零鐘,遊艇大軍殺到!














大家把握時間影靚相!










我地玩左兩個幾鐘,唔曬無落雨,簡直超正!不過卡卡家族嚴唔夠喉!










準時十二點大飛黎接我地返回糧船灣沖身,個個沖完涼就食大餐!





呢隻小陀地狗好搞笑,成日想同我地玩,你同佢影相,一聽到卡擦聲,佢就即時退後!


我地臨走前影張大合照先,今日十九人十八狗玩得好開心呢!



再坐大飛飛出西貢,超刺激呢!大蛇灣,約定明年再見!




23 則留言:

  1. 乖乖:Moses你唔好同我爭壽壽呀!我Mark咗佢架喇!

    回覆刪除
  2. 哈哈! 係十九人十九狗(小陀地狗)都入埋鏡呀! {{ (^口^) }}
    奶茶! 你前世係唔係魚嚟? 你真係勁 Like游水呀! {{ (^口^) }}

    回覆刪除
  3. 個個都玩得好開心呀^^
    奶茶仔游水好叻呀...仲識浮潛
    睇唔睇到魚呀??

    回覆刪除
  4. C傅仔,你出年記得帶埋我去呀 ~

    回覆刪除
  5. 奶茶,你可唔可以叫茶包搵個唔好咁大浪的日子先帶我地出海,我驚驚,我唔識游水架>_<

    回覆刪除
  6. 好開心好開心,咁多朋友仔及毛小孩,個個都玩到盡慶﹗

    回覆刪除
  7. 你哋玩得好開心呀,奶茶好勁呀仲識浮潛。

    回覆刪除
  8. 天氣真係好到不得了,終於可以為呢個夏天劃上完滿句號, 謝謝奶茶一家安排

    回覆刪除
  9. 奶茶好叻仔啊, 識玩浮潛 ^0^ 睇相d 水都好清啊, 正啊~

    回覆刪除