2013年9月19日 星期四

頭暈眼花搬BLOG記( Yahoo Blog 搬去 Blogger)

既然決定左搬BLOG,當然要做D功夫,睇左好幾篇介紹搬BLOG方法同介紹,雖然自已係電腦白痴,但睇完好易明遮,應該無問題,事前做足準備米無有怕!又見上個禮拜得閒,應該好快搞掂!好,就快快手一於做個搬遷大行動!原來好多野係意料之外,諗住一兩日搞掂,結果搞左我一個禮拜!
(((問心講,到而家睇返轉頭,其實好簡單一件事,撇除"相"方面,十分鐘已經有多搬整個BLOG,並唔係一篇BLOG!因為我行左好多冤枉路,浪費左好多時間,所以一定要寫出黎,警惕大家,避免好似我咁重蹈覆轍! )))



搬BLOG第一件事當然係備份YHAOO BLOG,六個鐘已經備份完,但無左條LINK DOWNLOAD,諗住等兩日,點知唔對路,重係無得DOWNLOAD,唯有寫EMAIL去求助,當然有EMAIL回覆話24小時通知你,24小時後再收EMAIL話48小時通知你,咁樣唔係辦法,唯有直接打去YAHOO,終於打左兩日有人聽,我同佢講清楚件事,叫佢解鎖俾我重新備份一次,又另外叫佢專人瞭解發生咩事!一個鐘後,我個YAHOO BLOG解左銷,我再重新備份一次,即晚已經有得俾我DOWNLOAD!


當DOWNLOAD晒所有野之後,過程應該好簡單,首先處理D相,天呀,原來我舊BLOG有19994張相 6G幾,大鑊!其實D相就好似你存左錢入銀行咁,每張相YAHOO都俾左個NUMBER佢,當然發鈔銀行係YAHOO,所以每張相頭半段係YAHOO銀行,後半段係你鈔票NUMBER!
就算你DOWNLOAD左D鈔票,YAHOO執左笠,所有鈔票都兌換唔到,十二月廿六號後YAHOO執笠,所有相都變廢紙,開唔到,所以要盡快另一間銀行認頭存晒D錢入去!

既然大家用BLOGSPOT就不如搬晒D錢去GOOGLE銀行!
GOOGLE有個雲端GOOGLE DRIVE俾你免費存相,但最多15G!
只要大家登入GOOGLE,再打www.googledrive.com 就去到自已雲端!存相(錢)有兩個方法,1,直接上載 2. 下載雲端PC版!
我第一次用左 1 個方法,點知…我有19994張相,而我張張相都係好大SIZE,結果我用左………70個鐘先UPLOAD晒所有相,天呀!


當我UPLOAD完19994張相之後,用左70個鐘,後悔不已,因為當搬BLOG後,GOOGLE唔似YAHOO咁幫你RESIZE D相SHOW係BLOG到,到時D相出到黎會好大or好細,要逐張逐張執過,二萬張相點執呀把心一橫,係雲端一次過全部DELETE晒佢,張二萬張相重新RESIZE過去,又用左我十個鐘!終於張全部相RESIZE 到 WIDTH 600 (你可以睇我而家D舊BLOG WIDTH 600 已經OK,如果全部1800都唔敢想象!重要逐張逐張執!)

所以提醒大家最好RESIZE所有相先UPLOAD,到時所有相大細一樣,就唔洗逐張逐張執!
當我又RESIZE晒19994張相之後,我用第二個方法,直接係桌面打開GOOGLE雲端硬碟ICON(如果你有DOWNLOAD下載雲端PC版!)

嘩方便好多CUT and PASTE,天真的我以為十零分鐘搞掂晒,點知我上返 www.googledrive.com 發覺得千零張相,原來係要同步,同步意思就係頭先你CUT and PASTE果D相再UPLOAD相去,留意下圖箭咀,個小雲端ICON不停轉,直至所有相UPLOAD完!又用左我十個鐘,終於存晒所有錢入GOOGLE銀行!


當所有相入晒之後,其實已經距離成功不遠!當你入晒D相(鈔票)後,你會發覺所有NUMBER同YAHOO銀行一樣無變,唯獨發鈔銀行抬頭變左,由YAHOO改做GOOGLE!

所以呢一步就係要返個抬頭出黎!www.googledrive.com 右CLICK你個FILE詳細知料!


你會見到你發鈔抬頭,亦即是你入左D相落邊個ACCOUNT!

記住用COPY and PASTE留返一陣用!




重有一定要張相公緒於世,如果唔係其他人就睇唔到!一樣RIGHT CLICK FILE,選取共用!



再選擇共開在網絡上,按儲存!




再係呢到DOWNLOAD Blogtrans http://sourceforge.net/projects/blogtrans/files  
最好一早DOWNLOAD 定!
打開 Blogtrans 




然後選擇匯入MT(movable type)檔,張係YAHOO備份MT檔匯入,佢會問係米除消分類,CLICK YES,匯出選擇BLOGGER ATOM XML!



過程唔洗兩三分鐘!跟住另存新檔,記住俾番個名,最尾要用.XML
我就用movetoblogger.xml



其實你所有BLOG文字同相指令係晒到!但所有相指令重係去YAHOO銀行,所以要同佢改指令,叫佢去我個新GOOGLE ACCOUNT兌現返所有錢(相)!

首先RIGHT CLICK頭先果個movetoblogger.xml 個 FILE ,選擇用記事薄NOTEPAD開啟!

然後選擇篇輯,再選擇取代!



跟住就係改發鈔銀行個抬頭!
係上面尋找打 ../images (呢個係YAHOO銀行)
下面紅圈PASTE返你頭先GOOGLE COPYACCOUNT  NUMBER 例如 :
 https://googledrive.com/host/0BxaZZJBw2cdRVmlTb/
記住最尾係"/"號
然後按"全部取代",咁你所有BLOG相指令全部改晒,佢會識得去你新銀行兌現返你存入相!
呢個過程又唔洗一分鐘!



最後張頭先改完份XML直接存入BLOGSPOT,係設定,其他,匯入網誌!過程幾分鐘,我五百幾篇BLOG入晒!



所有舊BLOG幾分鐘就搬晒過黎!最初我發覺好多相都係死圖,DELETE晒五百幾篇,又入過,又DELETE,又入過,重覆又重覆,發覺好多死圖!跟住心灰意冷,入埋最後第N次,都係好多死圖!唔理啦,已經盡我最大努力!
點知六個鐘頭後,我發覺全部19994相全部認得返,我個理解係無錯,原來係要俾時間去認返(兌現)D相,所以你地唔好好似我咁心急呢!

最後成功張所有舊BLOG,留言連相一次過搬晒!所有私人留言都無SHOW出黎!雖然有時D相LOAD得好慢,不過已經好好啦認得返!其實真係好簡單,唔好好似我行咁多冤枉路就得!

最好真係RESIZE D相,咁就減少好多麻煩!希望分享同幫到你地!




34 則留言:

  1. 嘩!嘩!你好叻叻,可能我少文,我剪剪貼貼咁搞,都搞左我兩day。但就無左D留言。咁我係yahoo存左落尼的資料,係咪yahoo blog左右就會無晒呀?如果係,我咪又要整過...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,如果用剪貼,yahoo blog close左,D相會show唔到!:)

      刪除
  2. 尋日病虎先至覆我,再放ACCOUNT 比我第3次備份,話今次備完會有LINK 比番我喎..

    回覆刪除
    回覆
    1. 下,第二次都唔得,你有無打電話比佢!

      刪除
    2. 打咗N 次, 難打過去電台點唱......
      尋日終於比番ZIP File 我....

      刪除
  3. 我仲奇怪緊點解你搞咁耐, 原來你resize 過啲相又up load過... 勁~
    我整晒先發現啲相要執... 但已經唔想del晒啲post又再整過
    所以有時間就慢慢執舊BLOG嘅相算啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就係唔想逐張逐篇咁執過,所以一次過搞掂佢!:)

      刪除
  4. 我請人幫手搞左備份,但仍未搞搬家,我作最壞打算搬5到過黎~~
    我會用你呢篇給我朋友參考,唔該你呀...茶包

    回覆刪除
  5. 相片係咪細過600KB 就不用轉呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 600KB 好大,係相片width 600, 大約少於100KB!:)

      刪除
  6. 煩請教我怎樣轉細D相片.
    我真是不太懂.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多相片處理器都可以做到!:)

      刪除
  7. hi, 好茶ba,雲端硬碟儲存空間 15GB, 夠不夠?
    因yahoo blog的相片超多, 怕不夠放

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成20000張相,resize前大約6GB, resize後而家少於2GB!:)

      刪除
  8. 我地成功搬哂啲blog過黎喇,好多謝你咁詳盡嘅說明。

    回覆刪除
  9. 恭喜奶茶爸.

    我得好少相, 本來唔介意自己搬, 但係我想搬埋啲留言, 所以遲啲得閒會攪備份同搬屋..... 多謝你嘅詳細簡介.

    回覆刪除
  10. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  11. hihi 波波頭...四四...五五......
    阿婆我終於找到黎啦..

    This is Sleepy ^_^

    回覆刪除
  12. 我想問下喺邊到resize d 相呀?

    回覆刪除
  13. 多謝奶茶詳盡分享, 已成功搬家,但相要再慢慢resize!! Thx!

    回覆刪除
  14. 我個blog set左private果d, 係咪都搬到過黎架?!

    回覆刪除
  15. 我又係冇備份俾我, 最後自己FILTER過D舊POST再重post一次....就算了,,,,
    過去的, 由得過去....

    但最可惜係冇哂d留言...

    回覆刪除