2013年9月13日 星期五

再見奶茶YAHOO BLOG





不捨不捨還雖捨,終於黎到告別YAHOO BLOG的一天,雖然萬個不捨得,但還是要面對現實,四年來,花左唔少時間心機係到,真係百般滋味在心頭!這個BLOG當然希望細水長流,對我點滴在心頭!

呢篇係我係YAHOO BLOG最後一篇,不過亦代表奶茶BLOG係GOOGLE開始新一頁,你地會黎新BLOG探我嗎!感謝YAHOO BLOG俾機會我認識大家,亦俾機會大家認識我!

睇完呢篇,亦代表奶茶係YAHOO成為唯讀版,不久亦會消失係YAHOO實體中,唔洗擔心,我會盡我所能,張呢度一點一滴搬到我新BLOG上!希望過程順順利利!

最後衷心感激每一位曾經到訪奶茶BLOG人,亦希望你真的感受到我的座右銘" 我快樂!希望你們每位到訪的也會快樂!"

你地會繼續支持我嗎!繼續張快樂傳染每一位,請到我的新BLOG!

1 則留言: