2013年9月17日 星期二

中秋大快樂

一年容易又中秋,眨下眼又到中秋節!我呢位節日先生當然率先為你送上祝福啦!本來尋日諗住出街,出幾次都唔成功,臨出門先落雨,咁索性留係屋企影下花燈相!
祝各位中秋快樂,人月倆團圓!





D 燈籠係米好熟面口,我係環保份子!循環再用!













唔知今年去邊度玩好呢,你地有節目末!不過過埋中秋,天氣無咁熱,亦都係我至愛秋天!







中秋點可以無月餅,好彩有CAT EE HOME MADE 月餅!








上年有蒲咩盧,今年有蘿柚俠!







"中秋見到"蘿柚俠",包您籮柚大又突"!
巧似我咁!




影夠末呢!




點解咁合作,米就係影完相有人月餅食!





最後再一次祝各位中秋合家快樂,人月倆團圓!
 

22 則留言:

  1. Um...見到'籮柚俠'可唔可以有第二樣嘅祝福呀~哈哈
    祝奶茶一家中秋節快樂 ~

    回覆刪除
  2. "蘿柚俠"呢個造型真係好可愛。

    回覆刪除
  3. 中秋節快樂呀,"蘿柚俠"

    回覆刪除
  4. 上年我都買咗個兔仔燈籠... 今年又拎返出嚟玩 XD

    回覆刪除
  5. 以前燈籠款式好有節日氣氛

    回覆刪除
  6. 中秋節快樂呀,祝賀搬家成功^^

    回覆刪除
  7. 叫你老豆同你父子兵上陣,一齊扮蘿柚俠吖!hahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 等我偷佢蘿柚俠張相比你睇,包你笑屎!:)

      刪除
  8. 個籮柚皮係米好重呢,搞到奶茶發皮四..^
    祝奶茶一家人中秋節快樂,中秋節..食多d..玩開心d~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係有得睇月餅無得食先發老皮!
      中秋快樂!:)

      刪除
  9. 中秋節快樂 ^^
    "蘿柚俠"好可愛啊, 帶好多歡樂比大家 ^0^

    回覆刪除
  10. 好攪笑呀"影夠未呀"個張相,笑屎人咩!

    回覆刪除