2013年9月16日 星期一

PET WORLD (08 Sep 2013)

一篇遲左出BLOG,因為搬BLOG,搞到一頭煙,容後再講!
上個月人朋友仔BUCKY話叫我帶佢去PET WORLD,當然無問題啦,不過上個月節目排到密麻麻,唯有等九月啦!終於九月八號星期日,有時間,咁就帶你暢游PET WORLD啦!BUCKY重叫埋貴貴錢錢,而我就叫埋卡卡MOSES!
我地最早到,係到等下佢地先!




貴貴錢錢都黎左,不過卡卡兩兄弟末到!



咁又開場,我地邊游邊等啦!




都末落水,佢地已經到左!












快D落水啦!














BUCKY好開心喎!





游下又跑下咁!



游水鬥快,次次都有好節目!


我地玩到過晒時!





大家沖完身,去左冒牌NZ食下午茶呢!後尾返屋企途中,見到龍翔道觀景台,一於入去八下!







不過D樹長高晒,個觀景已經無以前咁靚!










影左幾張相要趕返屋企沖涼!

12 則留言:

  1. 游水真係好好玩,奶茶原來係游泳健將!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 夏天個個禮拜都游,唔做健將都唔得!

      刪除
  2. Bucky驟眼睇有d似奶茶你,但一併埋,原來細個咁多..^

    回覆刪除
  3. 九月都仲咁熱,, 都係游水啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,下晝郁D就三十幾度!:)

      刪除
  4. 企咁高奶茶你冇驚驚咩?

    回覆刪除
  5. 等緊玩既時侯,係唔係好心急呢? 見到卡卡同Moses趕入場個樣真係好趕喎!哈!哈! XD XD

    回覆刪除