2013年9月1日 星期日

奶茶BLOG黑暗的一天



由四年前開始係YAHOO開左第一個扑,寫左第一篇扑,記得寫果時已經係飛屎卜年代,扑正開始熱潮減退,唔緊要,寫扑最初目的,係想記低我生活點滴!由最初無人睇都而家有咁多扑友,都係係呢到開始!沒有YAHOO BLOG亦沒有今日奶茶!今日開心快樂奶茶,係呢個扑俾到我,亦見證我生路心路歷程!凡事總有終結,期得我曾經講過,BLOG同GEOCITIES,個人HOMEPAGE一樣會被時代巨輪淘汰!不過估唔到咁快!2013年8月30日簡直係所有BLOGGER黑暗,YAHOO正試宣佈年底正式停止所有BLOG運作!




對我丁點也不驚訝,由我上個幾月篇石澳扑再次出現係EDITOR PICK當天起,茶包已經講YAHOO BLOG應該玩完,呢個係佢當時肯定的直覺!所以昨天收到消息,真係一點驚訝都無,只有惆悵!應該怎樣做!天下無不散之言席,商業社會就係咁,換轉你是老闆,命運可能一樣!心裡只有萬般不捨得!




唔捨得還唔捨得,生活繼續一樣,曾經閃過一刻"封扑",但好快已經打消念頭!因為有奶茶一天,一定有奶茶扑的一天,除非已經沒有地方可以寫扑,亦都應承過就算沒有觀眾,我也要成為自已的長期讀者!

既然目標明確,就應該PLAN下下一步點做,此地不留人,自有留人處!不停尋找奶茶扑可以棲身地方!當然向人氣BLOGGER埋手,發覺大部份向BLOGGER BLOGSPOT呢方面走,一於就係BLOGSPOT暫時落腳!既然決定搬,當然裝修一下新居,好多野重係摸索中,不過相信應該好快適應!

雖然YAHOO應承幫手打包,但係求人不如求已,自已一篇一篇咁搬,兩分鐘左右搬一篇COPY AND PASTE,不過最唔捨得無晒D留言,不過如果佢打包XML可以UPLOAD返D回應,咁到時米再UPLOAD過!因為咁多人搬屋,一定有問題,為保障自已,搬定先!用左幾個鐘,搬左09,10扑,再慢慢搬!

新BLOG其實都有好處,至少扑友間聯系性高左,因為對方有新UPDATE你係會知道!呢方面俾而家好好多!希望時間會令我習慣呢個新扑!

暫時我會在兩邊同時更新,到真正搬再會正式通知大家!

估唔到四年寫左574篇,累積瀏覽309,404 累積人次115,864 全部 回應17,131 ,多謝各位支持,總算對自已有個交待!




新奶茶BLOG你地會支持嗎!

http://milkteayiu.blogspot.hk/


唔想同我失去聯絡,記住ADD我FACEBOOK

ap_20100128060436303-horz

17 則留言:

  1. 真係好令人惋惜...

    回覆刪除
  2. BLOGSPOT 係邊樹, 係唔係google? 我好蠢唔知 Blogspot 同 Yahoo Blog 有無大分別, 難唔難開Account 呀?

    回覆刪除
  3. 嘩! 咁快就搬啦! 勁!

    回覆刪除
  4. 咁快搵到新居?容易用嗎?

    回覆刪除
  5. 咁快搵到屋,忠實讀者放心哂

    回覆刪除
  6. 奶茶,支持你呀!因為你媽媽先"的"起心肝去寫低我哋既野。

    回覆刪除
  7. 上次升級之前用firefox 3.0 back up 抄落自己HDD , 升級後已經back up唔到, 哩兩日我試過幾個program 都係back up 有問題.. 有啲就連你曾經去過人地Blog 都back up 埋.. 賤虎收購咗Tumblr,, 迫我地轉過去... 聽日我會試下佢提供嘅 用戶資料備份.. 家下最重要係先BACK UP 番之前所寫落嘅....

    回覆刪除
  8. 查媽【美子】2013年9月2日 上午11:44

    我地一於死跟~ 新屋見~

    回覆刪除
  9. 愛麗思的女兒2013年9月2日 下午3:12

    我幾驚奶茶要掛扑呀! 因為你已經有FB FAN PAGE,好彩你咁實牙實齒話會繼續,真係嚇屎, 我一開始睇呢個BLOG時真係一額汗!

    回覆刪除
  10. 我都好灰,想唔再寫,我電腦又奇屎,再去適應另一個寫blog的方法真係無乜信心。
    呢個都係其次,首要係back up返先,咪渣都無得剩。
    茶包,提提你,上次yahoo 升級,毛之家blog在登記時唔夠18歲,我就無得自動升級,於是我一篇一篇blog copy過去,初初都好地地,點知後來所有相片都開唔反,激到我喊,所以今次你自己copy過去,唔知遲d會否出現我的情況喎
    [毛之家回覆09/02/2013 15:19:23]我宜家會開始mark低你地d網址,第日見,我一定會繼續同你地間的聯繫,就算我唔再寫

    回覆刪除
  11. 我今日開咗blogspot http://muibe.blogspot.hk/
    研究中.. 但我太快手 做咗yahoo 備份,, 已經唔比我寫新pose 同埋朋友仔唔可以在留言
    我今日copy 咗2013年去blogspot .. 但係仲係一舊雲... 連朋友都未識搵.

    回覆刪除
  12. 記得當初登記yahoo blog是因為我決定要養一隻毛小孩、所以周圍搵資料、因而看到好多狗狗blogger的資訊、後來我第一篇寫下的都係當時買毛小孩的忐忑心情、轉一眼蕃薯已經6歲了那便是跟了yahoo6年、hohoho有點酸吖、唔好失聯絡噢

    回覆刪除
  13. Of coz 呢! 茶包, 我一定支持!

    回覆刪除
  14. 我不用Fb!
    我會寫下your new BLOG.

    回覆刪除
  15. 唔好意思呀茶包!
    可唔可以教我如何將d嘢搬去BLOGSPOT呀?
    我唔識搬,好苦惱!
    [版主回覆09/03/2013 15:04:06]我暫時用copy and paste方法!會尋找新方法!

    回覆刪除
  16. Hello, 因爲Yblog關閉了,
    Circle想跟你們保持連繫,
    所以特意來留言, :)
    Circle希望你能加我FB好友,
    或到CIRCLE BLOG留言, 你往那裡搬去了:)
    ----
    要是你搬BLOG到PIXNET/Blogspot,
    這是Circle's Blog新網址:
    http://circleg.pixnet.net/blog
    http://circlecleg.blogspot.hk/
    ----歡迎加返Circle :D 感謝你!!
    https://www.facebook.com/pages/CircleG/219482714824317

    回覆刪除
  17. 但聽聞blogger係冇人管理架, 而且篇章有限..會寫爆! 我朋友好早前用, 寫爆..就要開過第2個, 我唔想分開太多, 想一個咋

    回覆刪除